Preguntes freqüents
Respostes a preguntes freqüents
Preguntes Freqüents
Què és Decidim Torrelles?
Una plataforma per decidir el Torrelles que volem. A través d'aquesta plataforma ciutadana, entre tots i totes, construirem un poble més participatiu, obert, transparent i democràtic on la veu dels torrellencs i torrellenques esdevé un motor de transformació social i local.
Com puc participar a Decidim Torrelles?
1.Informa’t
● Consulta els processos de participació actius.
● Busca els continguts que t’interessin per temes o etiquetes.
2.Participa-hi
● Fes propostes noves.
● Dona arguments a favor o en contra, o fes reflexions generals.
● Comparteix les propostes a les xarxes socials.
3.Segueix les propostes existents
● Segueix les propostes existents iniciades a la plataforma.
● Marca una proposta que t’interessi i segueix-ne tota l’evolució, des dels comentaris d’altres persones fins als documents finals de devolució.
Què són...?
- Processos participatius: seqüència d'activitats participatius que involucren a la ciutadania i que es desenvolupen en diverses fases: informació, diagnòstic, aportacions, decisions, resultats i avaluació de les propostes.
- Assambles: Canals i òrgans de participació permanent.
- Cites presencials: Trobades i sessions de treball per contribuir als processos de participació actius.
- Enquestes: Qüestionari per donar informació i compartir la teva opinió.
- Debats:Espais digitals per informar-te i decidir sobre les propostes en els processos que tinguin habilitada aquesta funció.
- Propostes: Contribucions que pots fer com a persona usuària. En alguns casos podràs rebre el suport d’altres usuàries.
- Comentaris: Contribucions que pots fer com a persona usuària al fil d’una proposta o debat.
Com creo un compte de participant?
El primer pas és crear un compte. Crea i omple les dades que se'ns demana. És un requisit marcar la casella d'acceptació de les condicions d'ús. Creant un nou compte t’arribarà un correu electrònic a l'adreça que hagis especificat, i hauràs de fer clic a l'enllaç que conté (l'enllaç que posa "Confirmar el meu compte") per acabar de crear el compte.
Per a què serveix verificar el meu compte?
Per utilitzar el web necessites un compte d'usuari. Segons el grau de verificació podràs fer més o menys coses:
Si et registres al web amb l'adreça electrònica i no dónes cap dada més (no fem el procés de verificació de residència) podràs comentar i argumentar propostes. Si després de registrar-te has fet la verificació bàsica, és a dir, has verificat la residència a través del web (+ info a "Com verifico el meu compte?") podràs donar suport a propostes. Sempre pots participar de manera presencial i sense autenticar-te a qualsevol de les trobades presencials que hi ha en cada procés de participació. Les contribucions que es realitzin de manera presencial seran recollides, publicades i accessibles a la plataforma.
M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
Pots sol·licitar una nova contrasenya perquè se t'enviï al teu correu electrònic. Si la solució anterior no funciona, pots enviar un correu electrònic a l'adreça comunicacio@torrelles.cat on et resoldran el problema associat al teu compte. En processos que tinguin cites presencials, també pots dirigir-te i participar-hi sense haver-te de registrar a la plataforma.
Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?
Fes clic a l'enllaç "Entra", introdueix la teva adreça electrònica i la contrasenya, i prem el botó "Entra". Un cop fet això, fes clic a l'enllaç "El meu compte", on trobaràs totes les opcions que et permetran canviar la teva adreça electrònica, nom d'usuari, contrasenya, donar-te de baixa o activar o desactivar les notificacions. Un cop fet el canvi adequat, assegura't de fer clic al botó "Desa els canvis".
No aconsegueixo crear el meu compte correctament
Revisa la secció "No em funciona la verificació de residència", per si el problema estigués en aquest pas, que sol ser el problema més freqüent. Si no s'ha solucionat, revisa la secció "Com creo i verifico el meu compte?", per assegurar-te que estàs seguint els passos adequadament. Si encara es manté el problema, pots enviar un correu electrònic a l'adreça comunicacio@torrelles.cat i rebràs assistència.